Nawet 5 dolarów robi różnicę

26 sierpnia 2014, 10:44

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.



http://gratis-post.process2it.nl/

Reklama zamiast znaczka

22 marca 2007, 09:57

Nie masz przy sobie pieniędzy, by kupić znaczek? Od dziś nie musisz się o to martwić, przynajmniej jeśli mieszkasz albo przejeżdżasz przez Holandię. Jedna z tamtejszych firm reklamowych, gratis-post.nl, wpadła na nietypowy pomysł, żeby na odwrocie koperty drukować... reklamy.


Google wybiera się na zakupy

16 października 2009, 15:21

Eric Schmidt oznajmił, że Google chce zwiększyć liczbę kupowanych małych i dużych firm, których profil działalności jest zgodny z profilem wyszukiwarkowego giganta. Na celowniku koncernu znajdą się przedsiębiorstwa z branży wyszukiwawczej, reklamowej, usług dla biznesu, systemów operacyjnych i przeglądarek.


Reklama dźwignią spożycia

6 września 2012, 10:30

Jak sprawić, by ludzie jedli więcej warzyw i owoców? Zainwestować w reklamę... Efekt nie jest duży, ale mierzalny - opowiada Michael Faupel z University of Arkansas.


Microsoft przygotowuje nowe okno do zarządzania danymi telemetrycznymi

12 stycznia 2017, 10:47

W najbliższej dużej aktualizacji Windows 10 - Creators Update - Microsoft doda okno, które pozwoli użytkownikowi na łatwe zarządzanie danymi telemetrycznymi, które jego komputer wysyła do Redmond. Dzięki prostemu w obsłudze oknu użytkownikowi będzie łatwiej zdecydować, jakie dane są wysyłane na serwery Microsoftu.


Jedna z grafik, które ukazały się ostatnio w serwisie Flickr

Tylko YouTube będzie bezpieczne?

7 lutego 2008, 12:19

Jedna z największych firm analitycznych, IDC, opublikowała raport z którego dowiadujemy się, że połączone siły Yahoo! i Microsoftu mają szansę zachwiać potęgą Google’a. W podpisanym przez 14 analityków dokumencie czytamy: Dane dotyczące zachowania użytkowników online oraz wpływów z reklam wskazują, że Yahoo i Microsoft mogą stworzyć zagrożenie dla hegemonii Google’a.


"Bing" czasownikiem?

24 maja 2010, 11:39

Przed czterema laty jedną z miar popularności Google'a był fakt oficjalnego wpisania wyrazu "google" jako obowiązującego czasownika do słownika języka angielskiego. Jak donosi Bloomberg, niewykluczone, że Microsoft będzie mógł poszczycić się podobnym osiągnięciem.


Za tydzień zobaczymy następcę Xboksa 360?

15 maja 2013, 16:57

W przyszłym tygodniu, 21 maja, Microsoft oficjalnie zdradzi informacje na temat swojej nowej konsoli. Dotychczas pojawiające się się pogłoski mówiły, że urządzenie będzie nazywało się Xbox 720 lub Xbox Infinity, podobno też ma korzystać z systemu DRM, który uniemożliwi uruchamianie gier z drugiej ręki.


Microsoft atakuje drogie komputery Apple'a

30 marca 2009, 10:56

Niedawno Steve Ballmer publicznie stwierdził, że klienci Apple'a płacą za komputery tej firmy średnio o 500 dolarów więcej niż wynosi rynkowa wartość analogicznego sprzętu. Teraz tę różnicę w cenie postanowiono wykorzystać do kolejnych reklam, będących odpowiedzią na kampanie "I'm a Mac".


Kindle tańszy, ale z reklamami

12 kwietnia 2011, 18:01

Już 3 maja zadebiutuje tańszy czytnik e-booków Kindle. Jego posiadacze zapłacą za urządzenie o 25 dolarów mniej niż dotychczas, jednak z obniżką ceny będzie wiązało się wyświetlanie reklam na czytniku.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy